Álláspályázat
Mezőberény Város Önkormányzati Képviselő-testülete
a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet
Városi Humánsegítő és Szociális Szolgálat
igazgató (magasabb vezető)
beosztás ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 5 évre, 2019. 02. 16.-tól 2024. 02.15.-ig szól.
A munkavégzés helye:
Békés megye, 5650 Mezőberény, Juhász Gyula utca 1.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az igazgató vezeti a Városi Humánsegítő és Szociális Szolgálatot, feladata az intézmény szakszerű, törvényes, költséghatékony működtetése, az intézményegységek szakmai munkájának szervezése, összehangolása, irányítása és ellenőrzése. A Városi Humánsegítő és Szociális Szolgálat otthoni egészségügyi szakellátást végez, egészségügyi laboratóriumi szolgáltatásokat, valamint fizikoterápiás szolgáltatást biztosít. Család és nővédelmi egészségügyi gondozást, a fiatalokra figyelemmel ifjúság-egészségügyi gondozást biztosít. Az idősek védelme, segítése érdekében házi segítségnyújtást és jelzőrendszeres házi segítségnyújtást működtet, valamint időskorúak és demens betegek tartós bentlakásos ellátását, az idősek nappali ellátását biztosítja. A családok segítése érdekében család és gyermekjóléti szolgáltatást nyújt, valamint gondoskodik a gyermekek bölcsődében történő ellátásáról, a gyermekek átmeneti ellátásáról. Biztosítja a rászorulók részére az intézményi étkeztetést. Segítséget nyújt fogyatékos személyek részére, illetve városgazdálkodási egyéb feladatokat lát el.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény, valamint a(z) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000.(XII.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• felsőfokú képesítés, az 1/2000.(I.7.) SZCSM rendelet 3. számú mellékletében, vagy a 15/1998. (IV.30) NM rendelet 2. sz. melléklet I./1-2. részekben meghatározott, az alaptevékenységekhez előírt intézményvezetőre vonatkozó képesítések valamelyikének megléte,
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• büntetlen előélet
• cselekvőképesség
• legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat
• magyar állampolgárságú, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett (Kjt. 20.§ (1) bekezdés c) pont)
Magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• szociális szakvizsga
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• részletes szakmai önéletrajz
• 3 hónapnál nem régebbi, eredeti hatósági erkölcsi bizonyítvány (Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontjára és 20.§ (2d) és (2e) bekezdésére figyelemmel)
• az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program papír alapon és CD-mellékletben is
• iskolai végzettségeket igazoló iratok másolatai
• szakmai gyakorlat igazolására szolgáló dokumentumok másolata
• pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul-e pályázatának nyilvános ülésen történő tárgyalásához
• pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
• pályázó nyilatkozata arról, hogy kinevezése esetén a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását vállalja
• pályázó nyilatkozata arról, hogy a vezetői megbízással rendelkező szociális szolgáltatást nyújtó személyek vezetőképzéséről szóló 25/2017. (X. 18.) EMMI rendelet szerinti vezetőképzés teljesítését vállalja
• pályázó nyilatkozata arról, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 15. § (8) bekezdésében meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn
• pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt
A Képviselő-testület a pályázattal kötelezően benyújtandó iratok tekintetében a pályázat beadási határideje leteltét követően hiánypótlásra nem ad lehetőséget
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2019. február 16. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. február 1.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Siklósi István polgármester nyújt, a 06-70/400-2409-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Mezőberény Város Önkormányzati Képviselő-testülete címére történő megküldésével (5650 Mezőberény, Kossuth tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 3032 / 2018. , valamint a beosztás megnevezését: igazgató.
• Személyesen: Siklósi István polgármester, Békés megye, 5650 Mezőberény, Kossuth tér 1.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázót a Mezőberény Város Önkormányzati Képviselő-testülete által létrehozott szakmai Ad Hoc Bizottság hallgatja meg, a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a pályázatot Mezőberény Város Önkormányzati Képviselő-testülete bírálja el. A Képviselő-testület fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek minősítse. A pályázati kiírásnak nem megfelelő pályázatot a Képviselő-testület érvénytelenné nyilvánítja és értékelését mellőzi.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. február 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• Mezőberény Város Honlapja - 2018. december 18.
• Mezőberényi Kábel Tv - 2018. december 18.
• Mezőberényi Hírmondó - 2019. január 7.