A Javascript futtatási lehetőség nincs bekapcsolva böngészőjében, ezáltal az oldal korlátozottan tekinthető meg! Kérjük kapcsolja be!
Mezőberény Város - Szovátai barangolás

Elérhetőségek

5650 Mezőberény, Kossuth tér 1.
Tel: 06/66/515-515
E-mail: info(kukac)mezobereny(pont)hu

Önkormányzati Hivatali Portál - Elektronikus ügyintézés

(EFOP) Településeinkért - A humán közszolgáltatások térségi szintű, összehangolt fejlesztése

ÁROP pályázatok

KÖZOP pályázatok

HURO

Hurobike Plan Turisztikai célú kerékpárút hálózat tervezése a Körösök Völgyében

Szovátai barangolás

Nyomtatás
Létrehozva: 2015-06-25 15:18 | Szerző: PmH. Titk.
Kategória: Testvérváros
Kibocsátó: Önkormányzat

2015. június 12-én ismét útnak indult  5 fős tűzoltó delegációnk Szovátára, az ottani tűzoltó barátaink és a szovátai önkormányzat meghívására.

Utunkat legelőször a Tordai sóbánya felé vettük, ahol mesés közegben tartalmas órákat töltöttünk el, a természet adományát csodálva a friss sós levegőn. Ezután feltöltődve indultunk tovább Szováta felé. Érkezésünkkor kedves barátaink vendégváró falatokkal fogadtak minket. Átadtuk ajándékainkat, majd egy jókedvű beszélgetés után elkísértek minket szálláshelyünkre a Maros-hotelbe. Másnap, korai kelés után elfoglaltuk hintóinkat és indultunk a várost ébreszteni. A jókedvű élőzenés program után csapatunk egy  része képkiállításon vett részt, a másik fele a város nevezetességeit fedezte fel, majd közösen az ottlétünkkor zajló Medvetó-napok keretében megrendezett gulyásfőző versenyre igyekeztünk. Egy finom ebéd után csapatunk ismét ketté vált. Ketten a Medvetó közelében levő kalandparkban tették próbára magukat, míg a többiek a Répás-tetőn túráztak. A gyönyörű táj magával ragadott mindannyiónkat. A gyorsan eltelt délután vége felé egy ínycsiklandozó vacsorával és egy fergeteges Ruzsa Magdi koncerttel lazítottunk.  Az est zárásaként láthattuk az ünnepi tüzijátékot, majd kis közös tánc után pihenni tértünk. Másnap reggel csapatunk egy része a Mogyorósi-tó friss sós vizét élvezte, míg mi a parajdi Egzotikus Lepkeházat látogattuk meg. Vendéglátóink egy díszes záró ebéddel kedveskedtek nekünk és más városokból érkezett tűzoltó kollégáinknak, majd kis pihenő után a szovátai vasútállomás felé vettük az irányt. Egy gőzmozdonnyal, élőzene és remek hangulat mellett utazhattunk  Vármezőre, ahol megmutatták nekünk az ottani híres pisztrángos tavakat, majd a Halászcsárdában vendégül is láttak minket egy jóízű pisztráng vacsorára. A jókedv és az éneklés visszafelé sem maradhatott el. Jó hangulatú, beszélgetős estét tölthettünk barátainkkal. Másnap reggel a finom reggeli után elköszöntünk egymástól és csapatunk útnak indult. Még hazafelé útba ejtettük az árcsói forrást és Farkaslakát. Fáradtan, de annál több élménnyel és felejthetetlen emlékekkel tértünk épségben haza.

Köszönjük mindazoknak, akik lehetővé tették ezt az utazást és az ottani barátainknak, akik mindezt felejthetetlenné tették számunkra! Reméljük, hogy mindezt viszonozni tudjuk!

Lakatos Mónika

Önkéntes tűzoltó

K É P G A L É R I A

Írjon üzenetet a hírrel kapcsolatban.

Köszöntő

Tisztelt Látogató!

Mezőberény a "finoman elbűvölő település" nevében nagy tisztelettel és szeretettel köszöntöm a világhálón városunkba érkező vendégeket, érdeklődőket!

Tovább a köszöntőhöz »

Keresés

Eseménynaptár

Események képekben

Anyakönyvi hírek

2024. március hónapban

házasságot kötöttek

Pardi Péter (Mezőberény) és Szabó Gyöngyi (Mezőberény)

Sziráczki Dániel (Mezőberény) és Jakab Krisztina Viktória (Mezőberény)

2024. március hónapban

elhunytak

Károlyi Mihályné szül. Kovács Ilona (1937)

Takács László (1957)

Bagi Ádámné szül. Erdei Margit (1947)

Timár Györgyné szül. Szekeres Zsuzsanna (1939)