Önkormányzati mobil flotta ügyfélfogadási rendje
Mezőberény Város Önkormányzat mobil flottájának ügyfélfogadási időrendje
2014. április 01-től
az alábbiak szerint változik:
Telefonos ügyintézés:
Minden munkahét keddi napján:
délután 13 00 és 14 00 óra között
Minden munkahét csütörtöki napján:
délelőtt 9 00 és 10 00 óra között
Amennyiben az ügyfélfogadási idő ünnep vagy munkaszüneti napra esik, akkor a következő első munkanapon azonos időben kerül sor az ügyintézésre.
Személyes ügyintézés:
Minden munkahét szerda délutáni ügyfélfogadási idejében:
13 00 és 17 00 óra között
Amennyiben az ügyfélfogadási idő ünnep vagy munkaszüneti napra esik, akkor a következő munkanap ügyfélfogadási idejében kerül sor az ügyintézésre.
A kiszállításra kerülő SIM kártyák, készülékek személyes átvételére is ezen ügyfélfogadási időben van lehetőség.
Ügyintéző: Lajkó Roland
Mobil: 20/437-2664
Email: lroland@mezobereny.hu