Lakossági tájékoztató
Mezőberény Város Polgármesteri Hivatal tájékoztatja a lakosságot, hogy a Városházán kiépített beléptető rendszer 2016. február 8-tól üzemel.
A rendszer kiépítésére a hivatali munka hatékonyabbá tétele, valamint az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva az ügyfélfogadási időben történő gyorsabb és rugalmasabb ügyintézés miatt került sor. Az üzembe helyezést követően a Polgármesteri Hivatal illetve a Békési Járási Hivatal Mezőberényi Kirendeltsége más hivatalokhoz hasonló gyakorlattal fogadja az ügyfeleket.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a beléptető rendszer az ügyféfogadási időt nem érinti!
Az ügyfelek ügyfélfogadási időben a beléptető rendszer használata nélkül, a Kossuth tér felőli főbejáraton kereshetik fel a hivatalt, és megfelelő tájékoztatást továbbra is a portaszolgálaton kaphatnak.
Kérjük, a hátsó bejáratot kizárólag a mozgáskorlátozott ügyfelek vegyék igénybe, mely igényüket a hátsó bejárati rámpa végén, az ajtónál lévő gombbal jelezhetik.
Általános ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 8-12 óráig, 13-15.30 óráig
Kedd: 8-12 óráig, délután ügyfélfogadás NINCS
Szerda délelőtt ügyfélfogadás NINCS, 13-18 óráig
Csütörtök: ügyfélfogadás NINCS
Péntek: 8-12 óráig.
Megértésüket köszönjük!
Dr. Földesi Szabolcs
jegyző